Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

Kontrola při převzetí zásilky

Reklamace mechanického poškození:

Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky a její převzetí pouze v případě, že není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout.

 

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

 

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů, přepravci PPL, po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 

Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu nahlaste do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci (PPL) na lince zákaznického servisu PPL = 844 775 775. V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Produkty
Výrobce
Novinky e-mailem
Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody
Spojte se s námi
Telefonické objednávky
469 775 007
mail.:
info@autodoplnky-eufab.cz
velkoobchod@autodoplnky-eufab.cz
Akční nabídka
Nejprodávanější
Reklama

FastCentrik

e-shop, internetový obchod,tvorba e-shopu
Provozovna/prodejna : EufabCZ s.r.o. - autodoplňky, Pardubická 889, 53701 Chrudim, Czech Republic (EU) tel: +420 469 775 009, +420 469 775 007

JavaScript musí být povolen